Sammanfattning, for en gangs skull

Hejsan svejsan, har inte uppdaterat pa nastan en vecka nu, har inte orkat helt enkelt.

Veckan har varit heeelt galen nar det galler plugg, men nu har jag faktiskt ingenting kvar har i England, sa grooovt skont. Om exakt en vecka sa kommer jag vara hemma i Sverige igen och da gar ingen saker!

Igar befann jag mig storre delen av kvallen pa en golfklubb for en julmiddag arangerad i skolan. Det var faktiskt ratt roligt, framforallt alskar jag det faktumet att Mr. John Duxbury tar varje tillfalle han kan fa att visa att han faktiskt kan vara manniska, men det kanns bara sa javla falskt.

Dagen har spenderats i London, for sista gangen den har resan, det var helt okej, aven om vadret kunde ha erbjudit mer. Jag tycker om regn, sa lange ens skor inte blir blota, da ar det fan inte okej. Javla pissland, pa vaderfronten alltsa.

Ska bli stooort skont att komma hem, har faktiskt redan ett studiebesok pa fresco (tank att fa se blondinbella!!) och en bullstund att avklara nar jag kommer hem.

Dagens lat ar THE SLEEPLESS med THE SHAKY HANDS


Kommentarer
Postat av: Anonym

avklara? ska det bli jobbigt MR.G?

2007-12-15 @ 16:07:52
Postat av: Gunnar

Jag tycker inte om att vara den Besserwisser jag är, men när någon (anonym?) rättar mig och har FEL, då kommer tysken inom mig fram. Att avklara betyder att genomföra med framgång, det har ingen negativ betydelse alls. Jag ser fram emot fikajäveln, så det så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback