total randomness

Jag har varit på så sjukt omotiverat bra humör hela eftermiddagen och nu sitter jag här, inte på riktigt lika bra humör eftersom vintern envisas med att hälsa på. Som den där morbrodern som ingen riktigt gillar eller vet vem som bjuder, han bara kommer på alla släktmiddagarna liksom. Jag tänkte länge och det där var nog den absolut sämsta liknelsen jag kunde komma på. Hursomhelst, nu sitter jag här och taggar inför 100 höööjdare och hatar bilddagbokens nya, fruktansvärda design, vem OK-stämplade den?!

Såhär i förbifarten kan jag passa på att nämna att mitt favoritbottengäng Fulham tog tre viktiga pinnar igår mot Everton. Jag tror det här är andra gången någonsin jag skriver om fotboll på ett icke-indirekt sätt, VIlket är lite konstigt, med tanke på hur mycket jag tycker om sporten. Hursomhelst, nu ska jag äta lite glass och slänga på Proof of Youth, adjö lovers!

Piazza, New York Catcher med Belle & Sebastian.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Fulham åker ur i år. tragiskt men sant

2008-03-19 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback