Laban

Söndagen brukar dedikeras till shoegazzing, men idag har jag bara lyssnat på glad musik, därför känns det inte som söndag.

Det gick en tjej i min klass i låg och mellanstadiet som hette Laban*. Kanske heter hon fortfarande Laban. Hon brukade ha utsvängda jeans med häst-brodyr på när vi gick i sjätteklass. Laban tyckte om hästar och ibland så galopperade hon i korridorerna. Det såg roligt ut. Jag vet inte vad som hände med Laban. Någon sa att hon gick ngn slags formgivningslinje på skuru skola. Om någon vet något om laban, tveka inte att kontakta mig.

*Laban hette/heter egentligen Therese.

För en lång lång tid med Håkan Hellström. Ja, den växer hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag brukar också galoppera i korridorerna, men jag har inte så utsvängda jeans..

2008-03-10 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback