Hår, passion och korvätande japaner

lovers

Eftersom jag hade tänkt att den här bloggen ska bli världens största och bästa så tänker jag att jag måste ta efter BlondinBella lite mer. Därför följer dagens schema:

Klockan okänt: Klippa mig.

Det var faktiskt allt, men misströsta inte, jag har otroligt mycket intressant att säga om detta ämne.
Varje gång jag ska klippa mig så bestämmer jag mig för att göra ngt radikalt, sedan avråder alla mig med orden "jag dödar dig om du bla bla bla" och eftersom jag håller mitt liv som en av mina käraste ägodelar, så gör jag aldrig ngt radikalt. Så kommer det också att bli imorgon.

Jag är väldigt besviken på min skäggväxt. Jag tycker faktiskt genuint illa om min skäggväxt. Jag vill nämnligen ha polisonger. Istället får jag bara en redig hobbyturkmustach som jag måste raka bort ungeför varannan dag. Själva rakningen har jag däremot inget emot, speciellt sen jag fått en turkisk rakborste av min kära far, det känns väldigt passionerat att applicera löddret med denna atteralj. Något som däremot är otroligt opassionerat är rakapparat, det känns som någonting skapat av jänkare, för jänkare.och i sånna här sammanhang har jänkare nästan alltid fel.

Nu säger Karl att han ska starta jag ska starta anorektiska pajmästerskapen, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, men eftersom vi ändå har detta ämne uppe, så vill jag presentera min nya idol: Takeru Kobayashi. Den (före detta?) värdsmästaren i korvätning. På dintub finns ett klipp där han förlorar en korvätartävling mot en jättestor björn, mycket sevärt.

image21
Han har magrutor i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Carlos

Fatta att se de starckars anorektiska tjejerna sitta där och försöka äta paj, hahaha det om något är humor! Eller simtävlingar för folk som inte kan simma, det lär också se jefligt roligt ut haha..

2008-03-25 @ 03:06:46
Postat av: amylase

jag tycker att du ska klippa dig som Takeru Kobayashi

2008-03-25 @ 15:29:04
Postat av: Gunnar

Karl: Asså det är ju en utvecklign av en monte python-sketch, där marathon för folk med extremt liten blåsa (kommer inte ihåg den medicinska termen för närvarande), otroligt roligt.
Amylase, vem du nu är: Jo, jag var inne på det väldigt länge, men det blev med anton chigurh från No country for old men. Nästa gång blir det mer Kobayashi-style, lovar.

2008-03-25 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback