Gunnar vs Teknik 0-16

Just nu tycker jag väldigt illa om min mp3spelare. Jag vet att detta är helt ointressant för er läsare, men eftersom min världsbild just nu är helt skev pga detta, så skriver jag om det i alla fall. Och så får ni sitta och lida, hur känns det? Ring in till Karlavagnen och berätta. För er som inte vet vad Karlavagnen är (förutom en stjärnbild då) så kan jag berätta att det är ett fullständigt vedervärdigt radioprogram som sänds i Sveriges radio P1 ibland. Det går ut på att man ska ringa in och berätta om ämnen såsom "Vad har du på din vägg?", lite som Ring P1, fast utan sura pensionärer som klagar på att det inte bara spelas svensk musik på svensktoppen. Ett radioprogram som däremot håller hög kvalitét är På Minuten, som även det sänds i P1 (herregud, hur gammal är jag?!) det borde ni verkligen lyssna på. Så går och gör det nu

No Cars Go med Arcade Fire.


Kommentarer
Postat av: amylase

du ser lite ut som killarna här http://www.youtube.com/watch?v=wU89b8jMemA
och det är ju bra

2008-03-16 @ 18:58:16
Postat av: Gunnar

Jo, det är ju faktiskt bra, så tack, du hemlighetsfulla spion.

2008-03-17 @ 21:26:17
Postat av: Moa

JAG LYSSNADE PÅ RING P1 IMORSE.
Hahaha, jag älskar gnälliga pensionärer. Åh.

(nu hatar jag också officiellt webblogg, jag har försökt posta detta inlägg tre gånger nu)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback