Avesta

Lovers

Förlåt the people of Avesta, om ni nu mot alla förmodan får tag i det här.

Jag har spenderat påskhelgen i Avesta, världens bästa stad. Jag måste säga att jag verkligen tycker genuint illa om småstäder, och Avesta är inget undantag. Efter att ha diskuterat frågan med min kära kusin, så har jag kommit fram till att om man bor i Avesta så är man antingen jätteklichébondfjortis eller epatratorsåkande snusande killfjortis eller så blir man verkligen tvärtom; tror de. Min kusin beskriver de människor (och till dessa människor räknar hon sig själv) som är "totalt motsatsen", men faktum är att de är precis likadana. Jag spanade in hennes bilddagbok och där finns tusen bilder på svartklädda KoRnlyssnande 15åringar som går till lekparker och blåser såpbubblor och gör photoshoppade bilder på de själva där bilden är i färg med undantag för de själva, som är i svartvitt och så säger de är osynliga eller ngt liknande. Inga namn. Nåväl, de är likadana som de snusande epa-fjortisarna med smeknamn som "Basse" och "Ohlsson". Jag vill flytta till Avesta.

Mantra Slider med TSOOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback