Sveriges bästa abuseanmälda blogg!

Pga vissa komplikationer (läs: Abuseanmälan, hot om polisanmälan) så var bloggen lösenordsskyddad ett tag. Jag var också tvungen att ta bort en del inlägg, men jag valde att ta bort halva bloggen ungefär, lika bra det, tänkte jag.
Min lilla semester var trevlig, men det orkar jag inte tala om.

Jag skulle kunna klaga på vädret här hemma, men det känns lite lönlöst. Istället tänkte jag klaga på den jävla jubelidiot som stal mina skor under nyårsnatten. Jag tycker mycket om just detta par och vill ha tillbaka dem. Så det slöseri med sperma som vuxit upp till en människa: Ge tillbaka dem eller brinn i helvetet i all evighet.

Dagens låt är COMMON PEOPLE med PULP

Kommentarer
Postat av: Jazze

hallå jag har för mig att lakso sa att han hade dina skor hihihio

2008-01-17 @ 20:15:04
Postat av: Gunnar

Jag har för mig att jag frågade vem som hade tagit dem
och ngn sa "Det var säkert lakso" tyvärr

2008-01-17 @ 21:09:17
Postat av: veeest

de e lakso har ja för mej

2008-02-14 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback