Intresseanmälan

Jag och Rickard hade samma känsla. Vi behövde något större. Något att verkligen tro på. Det är då det händer. Rickard föreslåt att vi startar en kontorsroddklubb i skolan. Så enkelt, så självklart. Jag tänker diskutera saken med min elevrådsrepresentant redan imorgon. Det kommer helt klart bli den populäraste klubben på Nacka Gymnasium.

För er som av någon outgrundlig anledning inte har full koll på vad kontorsrodd är egentligen, så ger jag er en youtube-adress. Jag tänkte skriva "så länkar jag.." men varje gång jag länkade så fuckade webblogg.se ur. <3

http://www.youtube.com/watch?v=LZIK0fNUF4o

Dagens låt är OH SUSIE med SECRET SERVICE

Kommentarer
Postat av: Marcus

ja e lungt upp för det xD

2008-02-01 @ 00:01:04
Postat av: Gunnar

Marcus who?

2008-02-05 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback