20/1

Efter en synnerligen intressant natt kan jag egentligen inte göra någonting annat än att förbanna sl.se. Eftersom jag inte har 100%ig koll på nattbussarna, så väljer jag att använda Stockholms lokaltrafiks egen söktjänst och jag hittar helt sonika en resa jag blir nöjd med. 5 minuters väntan i slussen, hemma på 45 minuter, perfekt. Så var det tänkt iaf. Istället visar det sig, när jag har tagit mig till slussen, att den buss jag hade tänkt ta, aldrig har funnits. Jag tvingas vänta 40 minuter i slussen, vakterna stängde stationen efter 5 minuter, så jag fick sitta ute och frysa, brevid en alkis som fann stort nöje i det faktum att jag går på kryckor, samt en gammal granne till mig, mer än måtligt alkoholpåverkad. Fuck.

Juste, imorgon fyller jag år.

SPRINGA PÅ HUSTAK med ALMEDAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback