Lantchips

Lovers!

Jag har en hund. Ibland när han har utfört sina behov, så plockar jag inte upp efter den. Ibland för att jag inte har någon påse, ibland för att det är äckligt, ibland för att jag helt enkelt inte orkar. Jag skäms inte över detta och det ger mig inga som helst skuldkänslor. Vad som däremot förundrar mig är när någon har plockat upp efter sin hund och sedan slängt påsen på marken. Jag menar, om man nu har plockat upp efter sin hund, så har man redan klarat av den svåra delen. Det är bara att hålla i påsen. Det är inte ens äckligt, man håller i en bit plast. Att slänga den på marken måste vara det mest korkade man kan göra. Plasten måste ta minst 500 ggr längre tid på sig att förmultna än dess innehåll. Idiotiskt.

Jag hade dessutom ett stimulerande samtal med Gustaf idag på msn:

Gustaf säger:
jag åt nyss ett chips som måste ha legat på mitt golv i 5 dagar

Un-Deux säger:

hahaha

Un-Deux säger:

najs?

Gustaf säger:
jag var tvungen att se hur det smakade

Gustaf säger:
det hade förlorat sin smak lite tyvärr

Gustaf säger:
men fortfarande tillräckligt god för att ge mersmak

Gustaf säger:
det var en riktig lose-lose situation som jag ångrar djupt nu i efterhand

These Gary Days med Eight Legs.

Ps. Anledningen till att Florence Valentin har 458 spelningar på last fm är att jag glömde en spellista på repeat, samma sak gäller Almedal.


Kommentarer
Postat av: Moa

*host*bortförklaringar*host*

Postat av: agnes

jag förstår mig inte på florence valentin.

2008-02-14 @ 17:23:42
Postat av: Gunnar

Haha, jag skulle inte skämmas om jag spelat Florence 458 gånger på en vecka. Eller jo, det skulle jag fan, så bra är inte Love Antells samlade verk. Vissa låtar svänger, andra inte. Så enkelt är det.

2008-02-15 @ 00:03:52
Postat av: Patmeister

Almedal kan man lätt lyssna 457ggr på;)

2008-02-17 @ 12:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback