Från lövbiff till biff á la Lind(au)ström

Lovers, jag måste fan bli en bättre människa. Jag måste bättra på min fysik. Jag har länge haft någonslags mental spärr som säger åt mig att jag inte ska ha muskler. Men nu har jag fan nått gränsen. Jag fick ett infall och gjorde 30 armhävningar. Nu skakar mina armar. Så alltså: Detta (såhär i efterhand helt ogenomtänkta) infall ska nu bli en vana, något att upprepa en gång om dagen tills mina armar står pall. Med en viss person (med samma initialer som Jessica Linder) som förebild så kommer jag nu att bli en bättre människa. Detta ska firas med att skriva 2 uppsatser, äta ett digestivekex (Jag är helt beroende) och langa upp kvällens playlist.

Voxtrot - The Start of Something
The Teenagers - Homecoming
The Rifles - Local Boy
Maps - You Don't Know Her Name
My Bloody Valentine - Only Shallow

Som om det inte vore nog, så är dagens låt A med Almedal


Kommentarer
Postat av: josephine

ETT digestivekex? Du är vek!

Postat av: GUNNAR

MEN DUUURÅ?!

2008-02-18 @ 16:58:49
Postat av: josephine

jag är inte vek Gunnar! icke!

2008-02-19 @ 14:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback