'saru?

Lovers!

Det har blivit väldigt glest mellan inläggen på senaste tiden, inte bara för att mitt liv är helt ointressant, det är även så att under den senaste veckan har hela bloggfenomenet äcklat mig. Det bör nämnas att det inte är första gången detta händer, men den här gången gick det så långt att jag inte ens läste blondinbellas blogg på hela veckan.

Idag har jag haft studiedag och jag har inte studerat någonting studerat. Dessutom har jag ringt till Acers kundservice, telefonköat i en halvtimme, för att nu fått nya drivrutiner till ljudkortet skickat till mig, vilka jag just nu installerar, utan att ha en aning om vad jag gör, eller vad drivrutiner är. Som om det inte vore nog så håller jag också på att ladda ner hela Kenny Starfighter - historien om universums enda hjälte.

Bolli Bolli!

Dagens låt är Fake ID med The Go! Team

Kommentarer
Postat av: Moa

GÖTT! BOLLI BOLLI!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback