I la-la-la-la-love you 'til the end of lunchtime

Vissa dagar är Lucksmiths världens bästa band, idag är en sån dag. Det är inte ofta jag är taggad på löjligt rimmande australiensisk pop, men när det händer, då jävlar. Det måste nästan vara en sån här sjukt solig, asgrym dag där jag gjort på tok för lite för att jag verkligen ska gilla Lucksmiths, idag är en sån dag och jag är jävligt glad.

Dagens mattips: Två skivor Pågens Gott Grovt Gräddat med bregott och prästost. Avnjutes med ett glas lite avslagen Coca Cola. Seriöst, så jävla fränt, asgott.

Om någon nu undar så kan jag säga att jag blev relativt karate i lördags och somnade på mitt eget vardagsrumsgolv klockan tre. Till mitt försvar kan jag säga att vi har en jävligt skön matta.


T-SHIRT WEATHER MED LUCKSMITHS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback