Come by and see me i'm a love letter away

Satan i gatan vad jag är trött, jag har just kommit hem från mitt första arbetspass - jag var fan inte sådär när jag sex år gammal. En kille i min grupp hade resurslärare på dagis - Yes.

Fär att fira detta ska jag nu skriva en jämförelse mellan de fysiska, psykiska och sociala aspekterna inom fotboll och bordtennis- känns som en riktig kalaskväll.

Jag vet inte vad det är med folk just nu, men det känns som om alla min kamraters liv kretsar kring rökning, ungefär hälften av all deras tid går ut på att röka, prata om att de röker för mycket, bråka om hur många cigaretter de har tagit ur deras delade paket, bråka om pengar för paketen och att ragga cigaretter. Eftersom jag inte röker i nyktert tillstånd så uppstår en massa tid som jag finner sjukt ointressant, men eftersom de likt föbannat är mina vänner, så följer jag med dem ut när de ska röka, iaf om vädret tillåter. För att ha någor att göra själv så köper jag ganska stora mängder Refreshers, jag hade tänkt att tapetsera en vägg med alla papper.

Gunnar ber om ursäkt för att dagenas inlägg var galet ointressant.

Dagens låt är the start of something med voxtrot


Kommentarer
Postat av: Patrik

JAG RÖKER INTE IAF:D

2008-04-30 @ 17:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback