blåstället på

Idag har jag tagit ett stort steg för den delen av mänskligheten som tycker att riktiga jobb är för idioter; jag har nämnligen fått jobb på Boo FF. Det är tänkt att jag ska lära en grupp 6åringar allt jag kan inom ämnet fotboll, jag ser redan fram emot det. Detta är alltså barn födda år 02, det är ju nästan skrämmande, jag börjar bli gammal. Jag kommer själv ihåg när jag gick i fotbollskolan, min tränare, antagligen en sjuttonåring, framstod för mig som "lite yngre än min pappa", detta är alltså samma pappa som berättar historer om 70talspunkband vars anhängare stoppade upp spritfyllda tamponger i rumpan för att berusa sig. Kommer jag att framstå på samma sätt?

Dagens låt är Always where I need to be med the Kooks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback