Benjamin Horn

Jag höll på att ta tag i min träning, men nu har jag skippat två fotbollsträningar i rad. Men nu struntar vi i det, för idag har jag skrivit världens tråkigaste, fittigaste roligaste lektionsuppsats om Madame Raquins roll i boken Thérèse Raquin, men eftersom jag är nörd så började jag skriva om Twin Peaks istället.

Idag gör Proof of Youth med the Go! Team mig glad och nu ska jag gå och sätta upp ett slag från det amerikanska inbördeskriget med hjälp av plastfigurer.

"Black as midnight on a moonless night"

"Damn good coffee. And hot!"

"Don't drink that coffee! There was a fish in the perculator!"

"Once a day, every day, give yourself a present"

Dagens låt är The Wrath of Marcie Med GO!

Snelhest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback