Leighton Bastard

Okej, min forsta riktiga dag avklarad. Har ar nagra skillnader som jag tyckte var varda att ta upp.

Hogertrafik vs Vanstertrafik

Det forsta man marker ar att alla kor pa fel sida av vagen. Helt javla obegripligt. Det här, i kombination med att engelsmannen vagrar acceptera metersystemet, gor England till indielandet nummer 1, dock.

Snygga manniskor vs Fula manniskor och sammanhangande, Smala manniskor vs Tjocka Manniskor

"Han/hon har atit sin sista supersize" ar en fras som anvands flitigt idag, engelsmannen ar tjocka och de goder verkligen sig sjalva, there are crisps, biscuits and chips EVERYWERE. De flesta engelsmannen klar sig dessutom lojligt fult, sett typ tio stycken idag som kommer undan med ett godkant, annars ar det verkligen hemskt hur coolt det tydligen ar med utsvangda jeans och stora joggingskor for tjejer och prasselbyxor och joggingskor for killar.

Acklig skollunch vs Superacklig skollunch

Engelsmannen ar inte tillatna att anvanda salt och peppar i sin skolmat och det smakar darefter, dvs inte mycket alls. Fin matsal har de dock.

Frukost, mellanmal, mellanmal igen, kvallsmellanmal och nattmacka vs Teatime

Mina vardforaldrar tvingar i mig te heela tiden och jag har borjat uppskatta sorjan. En annan highlight ar den stora variation av biscuits som erbjuds till varje testund. I like.

Anyway lovers, keep it real keep it westside ( I live northside, but anyway)

Dagens Lat ar TEMPTATION med NEW ORDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback