London Calling?

Hi Lovers,

Yours truly has kicked it (old school, of course) in London.

Inte alls sarskillt spannande faktan on Su2s besok i den Brittiska huvudstaden:

1. Att man aldrig kan fa kanna sig stolt i mer an 1,5 vecka... Jag pratar naturligtvis om hur vi klar oss (MIN MODEBLOGG AR BATTRE AN SIGRIDS, EBBAS, MICHAELA FORNIS OCH MASSA ANDRA WANNABEEEEES).
Jag har kunnat kanna mig stolt som medborgare i Svea Rike, eftersom ingen av de andra medborgarna i det iskalla landet med ett av varldens hogsta skattetryck (England ar dock varre, och jag tycker inte att Fredrik Reinfeldt ar en fin kille) har valt att satta pa sig nagot av foljande plagg: Prasselbyxor, mjukisbyxor, byxor som skulle kunna uppfattas som mjukisbyxor, men egentligen ar i ett konstigt syntetsmaterial, skinnvastar med pals pa, turkosa magtrojor.. eller ngt annat som engelsmannen tycker ar snyggt. MEN. Nar vi ska fa en guidad tur pa houses of parlianment hander det vedervardiga. Vi far en SVENSK som guide. Ingenting fel i det, naturligtvis, aven om Mister John Duxbury envisas med att hon ska tala engelska under hela turen. Skitsamma, Vad i HELVETE har hon pa sig om inte: Laga pumps. Svarta Laderbyxor. Brun Polotroja. Brun Skinnvast med vit pals inat, dock utvikt krage, sa att palsen var val synlig. Jag lovar att hela klassen var inne i ett tjockt moln utav "hur fan tankte hon nar hon stod framfor spegeln imorse?" och darmed var helt oformogna att lyssna pa vad hon sa, vilket var svart nog i sig, eftersom hon var den absolut mest ointressanta guiden jag stott pa i hela mitt liv.

2. Ingenting mer intressant hande.

*Har pa-bjornen gett dig nan karlek idag FNIZZ Katten kramar dig*

Yours Truly

Sir Guncelot, Holder of the secret fire, eternal fighter of the evil miss ninja.


Kommentarer
Postat av: Miss Ninja

we all know that I killed your father and will kill you just as easy. anganede kladerna sa ja, hur tankte hon egetligen?

2007-10-08 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback