Jag ar verkligen sa himla snygg!

Idag fyller min blogg 1 ar. Grattis till den. Resten av inlagget kommer att levereras blondinbellastyle. Grattis till er:

Jag kanner verkligen att jag har utvecklats sa himla mycket under den har tiden, jag har blivit valdigt aktiv inom politiken och traffat sa manga underbara manniskor! Det ar sa himla sjukt att nagon laser min blogg i annat syfte an att skratta for att jag ar sa dalig, det tycker jag ar himla kul! Jag menar, jag ar ju bara en bortskamd tjej som lever av min pappa som driver mig i allting jag gor, jag kan inte skriva och anda har jag 8000 lasare om dagen, sa himla rolgit verkligen! Iaf, jag vaknade idag och sen blev det superstressigt som vanligt, jag var tvungen att fika med jonas, och sen hade jag mote med min bloggmanager och efter det sa var det en jatte rolig (akta sarskrivningen) fotografering, egentligen inget ovanligt nar man skriver en hyffsat kand blogg. Allting var rosa, SAKLART. Det gick jattebra, jag ar verkligen sa himla snygg! Efter det sa fikade jag med Gustaf, han ar verkigen en mysig kille, vi maste traffas oftare!

Dagens lat ar GRASS med ANIMAL COLLECTIVE


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, Gunnar, jag måste bara säga att jag beundrar dig så mycket! Fattar inte hur du kan få allt att gå ihop, det måste vara så hiiimla stressigt. Du förtjänar verkligen all uppmärksamhet. Fika och shoppingrunda snart? ;);)
Puss!

Postat av: Gunnar

Ja men verkligen gumman, det var saaaaa lange sen jag traffade dig!! Vad tror du om ett latte-marathon pa torsdag efter muf-fikan? Tack for ditt stod

2007-10-16 @ 19:05:37
Postat av: Moa

Latte på torsdag blir tiptop! :D
Så kan du väl berätta lite om MUF för mig? Pappa tycte jag skulle gå med.
PoK!

2007-10-16 @ 19:14:39
URL: http://moamatilda.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Svar: Haha x) Okej tack så mkt, tur att dt finns BRA musikfolk då ;)

2007-10-17 @ 10:01:03
URL: http://www.metrobloggen.se/optimistfjolla
Postat av: josephine

mm gunnar, guuud vad stressigt du måste ha! men vilket typ av afro kompis är du egentligen om du glömmer tosshis födelsedag?
i'm in chock!

2007-10-19 @ 08:41:39
Postat av: Gunnar

Glomde INTE! Facebook raddade mitt liv.

2007-10-20 @ 01:25:07
Postat av: josephine

jag vet! jag blev jätte glad:D
fast jag lever i tron att du kom ihåg av dig självt

2007-10-20 @ 16:04:09
Postat av: Gustaf

Vi vet bada tva vad det var som fick dig att ja du vet.. Tycker ocksa vi borde ses oftare, lite knepigt nar du ar i Skottland kanske

2007-10-23 @ 02:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback