Huvudvark klockan 11

Av de saker jag helst INTE ar, sa ar bakfull top fem. Fy satan. Igar var jag pa en fest med obegransad gratistillgang pa vin. Farliga grejer det dar, speciellt om det ar lattdrucket saft-rosevin.
Jag laste den har veckans NME nyss, vilket band har fatt "track of the week" om inte Those Dancing Days?
Med risk for att lata som en sur misslyckad 56arig man som jobbat som vaktmastare pa en tryckluftsborrstillverkare i Bagarmossen hela sitt liv, men ar det bara jag som inte tycker att de ar sa javla bra?
Nej, nu ska jag ga och lagga mig igen, Tjo Flojt!

Dagens lat ar LUCIO STARTS FIRES med JOE LEAN AND THE JING JANG JONG


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: de är inte bra.
Fred ut.

2007-10-07 @ 17:26:32
Postat av: Agneta Hallum

Gunnar pojken! efter 4 år i franskan har du äntligen börjat använda TJO FLÖJT :D

2007-10-08 @ 13:28:25
Postat av: Gunnar

Madamame Hallum: Det var jag som larde dig det uttrycket annars :)
Moa: Jag har hallt med dig forur och jag haller med dig igen: Jag haller med dig.

2007-10-08 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback