Helicopter

Hi lovers!

Som jag namnde i "Jonas slar ut sina tander pa lopande band"-inlagget, sa har jag varit i Edinburgh. Javligt grym stad maste jag saga. Eftersom man har hostlov en vecka tidigare pa den onda sidan av havet sa ska jag till skolan pa tisdag, grymt pa. Nu vaxte min nasa och min tunga blev svart. Hursomhelst, nu sitter jag har i min ensamhet och undrar om jag ska ta tag i mitt liv, borja fika mer, "dricka vin for att det ar gott", ga med i MUF eftersom jag alltid haft "starka asikter om politik", borja ga pa tjejmiddagar, bli ihop med en tio ar aldra civilingengor, promota min blogg, fa 8000 lasare och bli rik som ett troll eeeeller om jag helt enkelt ska sitta kvar har en stund till.

Nu ska jag (fortfarande utan aktiebolag, tio ar aldre partner, pengar eller kaffe latte i handen) glida over till min kare kamrat Louise och klippa en rulle.

Puss hej

Dagens Lat ar BLACK SHOES med THE FILMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback