The style is the bomdiggi bom didang didang diggi diggi

My lovers!

Just nu mina vanner, sitter jag och letar efter fakta om en mycket trevlig man. Denna heter Sir Douglas Haig och jag ska skriva en uppsats om honom pa lektionstid imorgon, ska verkligen bli sa himla kul! Ni bor kunna ana den subtila ironin. I helgen sa kommer mor och syster, det ska bli finfint. Jag ska visa de alla Leighton Buzzards sevardheter (alla 2) sen ska vi ata middag med Jonas och Gustaf pa lordagskvallen. Just dar, just precis dar kom jag pa mig sjalv med att skriva det rakigaste inlagget i varldshistorien. Det skirvs ALLDELES for manga liknande inlagg i alldeles for manga daliga bloggar. Ni ger val fullstandigt fan i att min mor kommer i helgen och jag vet det.
Egentligen skulle jag bara tipsa om en lat som ar grooovt bra. Sa javla ovantat bra att man ar tvungen att hora den inne pa FCUK pa Oxford Street for att overhuvudtaget fa nys om den.

Dagens lat ar COBRA STYLE med ROBYN


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag hade höga tankar om dig, Gunnar.

Postat av: Gunnar

Det hade vi alla. Om det ar dagens lat du syftar pa, sa ar den sa javla grym.

2007-11-22 @ 00:38:34
Postat av: Patrik P

Jag tycker Cobrastyle av Mad Cobra feat teddybears sthlm är en mer värdig dagens låt;)

2007-11-22 @ 08:43:22
Postat av: Moa

Robyns musik är vidrig, jag kan inte med den!

2007-11-22 @ 19:25:43
URL: http://moamatilda.blogspot.com
Postat av: Gunnar

Pat; Teddybears ar grymma och orginalet ar alltid battre, men robyns verision ar dagens lat for att jag hatar robyn, och den ar sa javla ovantat bra.
Moa: Robyns musik ar vidrig, ja, men den har laten ar finfin.

2007-11-22 @ 20:19:11
Postat av: agnes

din blogg är bäst. om jag får säga så

2007-11-22 @ 21:31:13
URL: http://toujours.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback