Saker som styr mitt liv

Jag har tankt en del, som vanligt. Och jag hatr kommit fram till vad som egentligen styr mitt liv mest nar jag ar i detta fina lilla land.

1. Datorn och msn. Fan, jag har aldrig m
snat sa mkt som jag gor har, antagligen for att jag inte orkar att vistas i resten av huset, da far man namnligen en galen 9aring pa sig som tvingar an att kolla pa nar man visar skillsen med sin nyinforskaffade Diablo.

2. Alkohol. Jag ar inte stolt over det, men jag dricker koiosa mangder alkohol har, antagligen for att det inte hander sa mycket i en englesk smastad.

3. Marabouchoklad. Diverse besokare har alla tagit med sig marabouchoklad. "Bara en rad nu, Gunnar", jo tjena tjena.

Just "Tjena tjena" ar en fras som Emelia Cosmo anvande nar jag andlande till en fest en gang. Emelie var grooovt full, och nar jag Gustaf och Jonas kom, sa krop hon upp for trappan ropandes "Tjena tjena, hur ar laget" ungefar 200 ggr. Jag tanker inte namna den grova sprutspyan som hon sedan trackaserade yttertrappen med.

Jag lider av "For-fa-digestivekex-att-somna-med-framfor-teven-varje-fredag-och-lordag"-syndromet, jag vet inte hur vart det ar.

Dagens lat ar nagonting med SUFJAN skulle jag gissa pa. Oklart vilken lat dock,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback