Luke Kelly

Jag har brunt lockigt har och min nasa ar inte direkt liten. Saledes har jag vid ett antal tillfallen fatt fragan "Ar du jude?" Jag svarar alltid som Charlie Chaplin, "Nej, jag har inte den aran." Den enda som fortfarande kallar mig for jude ar Jonas och han far lika ont i armen varje gang. Jag har ingenting emot att bli fragad, sa jag tar det inte sa hart.

Det finns en pojke i var skola som heter Luke Kelly. Av nagon anledning tror ALLA att han ar jude. Killen ar Irlandare och varenda javel pa jorden vet att det finsn typ tva Irlandska judar pa den har jorden, oddsen pa att han skulle vara det ar stort stora, men alla tror det, aven de som vet att han inte ar det. Luke mobbas iaf konstant for detta. Idag, nar de holl pa att mobba luke som bast, sa utbrister Alice "LAY OFF HIM GUYS! HIS FAMILYS BEEN PERSECUTED FOR 2000 YEARS FOR GODS SAKE".

Det roligaste ar att det finns (minst) en kille pa varan skola som AR jude. Han heter Josh och han far ALDRIG hora ngra judeskamt. Ar grejen med judeskamt att man ska utsatta en icke-jude for dem?

-Jag ska bli nasta Hitler, latt, jag ska doda alla judar och en clown.
-Varfor en clown?
-Du ser, ingen bryr sig om judarna!


Dagens lat ar HOLD Y'R TERROR CLOSE med THE GO! TEAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback