Jag skot en hund nar jag var feeeeem

Jag ar just nu i det mest illaluktande rummet pa hela Vandyke Upper School, namnligen the study center. Tank dig typ "illaluktande andedraktskonferens" i kombination med Vm i bastubadning och nagon lite sot doft, som ett ackligt korsbarstuggummi. Det finns iaf mer att gora pa haltimmar har, an i la Suede. Hursomhelst, mina bogvanner, Jonas och Gustaf ar och "taking a fag" bara det faktum att cigarett kallas "fag" har, sager det mesta om hur bogiga de ar. Inget ont om bogar dock. Iaf, idag kommer mina icke-bogvanner, Rickard, Dennis och Patrik. Det ska bli grymt som fan, vi satsar pa forfest hemma hos moi, for att senare.. sta och frysa i town-center eller ngt annat otroligt roligt.

Fuck offff lovers.

Dagens lat ar JAG VAR BARA INTE GJORD FOR DESSA DAR med HAKAN HELLSTROM


Kommentarer
Postat av: josephine

är du lite arg på livet förtillfället? :D

2007-11-09 @ 18:35:39
Postat av: Gunnar

Nej, egentligen inte, men nar man sitter i en datasal som luktar sa.. Det finns itne sa mycket mer att gora an att lagga ut sina agressioner pa internet.

2007-11-09 @ 19:20:41
Postat av: Gustaf

Anda lite orattvist att inte rickard ar en bog-van!

2007-11-13 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback