I've gotta big big big big heart beat, yeah, I think you are the sweetest thing, I wear a coat of feelings and they are loud!

Eftersom jag vet hur mycket alla ni (typ 4) lasare har saknat den har otroligt kreativa, nytankande och revolutionerande bloggen, sa ska jag skriva lite nu. Om mitt liv typ, jag gor fan aldrig det annars.

Jag har kopt en kamera, en sa kallad Action Sampler, den tar 4 bilder i en och ar javligt New Old School. Jag har en kansla av att den kommer att bli min trogne foljeslagare under en tid framover. Annars sa ar jag helt besatt av Animal Collective, det slog mig nyss att jag missar deras Londongig, om ingen skulle komma fram till mig och ge mig en ticketzor, nagot som kanns lite orimligt. Folk kommer fan aldrig fram till mig overhuvudtaget, visst, jag kan fatta att jag ar lite skrammande med mord i blicken och sa, men jag gar fram till bra mycket fler manniskor an vad som kommer fram till mig. Ar alla bara fega, eller ar jag mobbad? Mr Duxbury berattade for en tid sen att jag var den mest omtalade personen vid den anslagstavla dar bilder pa svenskarna sitter och dar han har sitt kontor, an en gang, ar det bra saker som sags, eller ar jag mobbad? Det var tydligen mycket om mitt har, ar det bra saker, eller ar jag mobbad?
Jag laser Libertinesboken "Bound Together", sa ovantat javla bra, far varsta nostalgiska rock'n'rolldrommarna hela tiden. Hur de kan vara nostalgiska vet jag inte, mitt liv har hittils inte varit sarskillt rock'n'roll, men vafan, Libertines kan gora konstiga saker med vilken lang, feg, otroligt snygg, kreativ, fantastiskt sot, duktig, drommande, blek valmaende-forortspojke med konstig hallning som nagonsin har vinglat i ett par converse.
Precis NU, mina vanner, kan jag meddela er att jag fick ett otroligt sug efter att aka till Berlin, for forsta gangen var det inte precis efter att ha hort en viss lat med ett visst band som kanske heter [Ingenting].
En annan plats jag drommer regelbundet om ar Paris, eller egentligen Frankrike, som jag och my man Patrik har bestamt oss for att flytta till, pa fullaste allvar. Fram till att jag kom hit sa dromde jag ocksa om tegelstensEngland och jag maste saga, det ar fan ratt koolt anda.

Min far kommer hit pa Sondag, ska bli valdigt roligt, men framforallt skont att aterse en familjemedlem for forsta gangen pa en och en halv manad. Helgen efter det sa kommer Dennis, Patrik och Rickard och det ar jävligt på! Sa pass pa att jag jag kopierade in svenska bokstaver, oh gosh!

Dagens Lat kan inte vara nagot annat an FIREWORKS med ANIMAL COLLECTIVE 

Kommentarer
Postat av: josephine

jag och sofie ska dra till berlin! WIE.
du är fint hår. Du är bara lite mobbad och mycket omtyckt.

2007-11-04 @ 15:52:53
Postat av: josephine

Du HAR naturligtvis fint hår, du är inte hår

2007-11-04 @ 15:53:45
Postat av: Gunnar

Utan att ha nagon som helst erfarenhet utav staden: Berlin ager. Och tack.

Postat av: Sophie

toss jag kanner mig djupt sarad att du dissar alltimefavorite leighton buzzard for berlin! Vilket svek, how could you! :O

p.s att vara har ar det nya att ha har, och till sjalvaste haret som bloggar jag ar klar med historian men yeeeeeesssssss!

2007-11-05 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback