Hur kan hon gora sa har?!?

Det finns en manniska som tar over mitt liv. Tar over varlden. Hon heter Isabella Lowengrip och sahar paverkar hon oss alla.

Moa says:

Haha, "en fiiika" ÅH, HÖRRU, DU HAR VÄL HÖRT?!?!

Hold Y'r Terror Close says:

NEJ JAG HAR INTE HORT?!?!?

Moa says:

Blondinbella har slutat med latte!!!!!!!!!!!111!!!1!!1!1!!!!!1111

Hold Y'r Terror Close says:

WHAAT?!?!?!

Hold Y'r Terror Close says:

FOR ALLTID?

Moa says:

"By the way så har det hänt något konstigt! Jag gillar inte latte längre. Jag har försökt att dricka de eftersom det är min fikavana men det går helt enkelt inte ner, skumt! Hade till och med en mardröm om latte. Förstår inte hur smaklökarna kan ändras så märkligt. Nej nu måste jag rusa, lär komma en videoblogg ikväll =)

2007-nov-14 @ 08:49"

Moa says:

det var inte ens tio dagar sedan ju!

Hold Y'r Terror Close says:

hur kan jag ha missat detta superviktiga inlagg?!?

Moa says:

JA, HUR?!

Moa says:

Förstår du chocken jag fick av att läsa det?!

Moa says:

Blondinbella gillar inte latte längre!!!!11!11123456789

Det går liksom inte att föreställa sig.

Moa says:

Detta är stort Gunnar.

Moa says:

Stort och ganska stört.

Hold Y'r Terror Close says:

Assa.. Besvikelsen ar.. Det har ar for mycket helt enkelt.

Moa says:

Vi måste göra någonting.

Moa says:

Detta kan inte fortsätta.

Moa says:

Vi måste hitta på någonting radikalt.

Hold Y'r Terror Close says:

Vi maste.. Vi maste uppfinna den basta latten i varldhistioren, salja den till fresco, anvanda mina insederkontakter for att komma at bb och ta med henne pa fika.

Jag ar i ett allvarligt chocktillstand och har darfor valdigt svart att valja dagens lat, men ett beslut maste fattas,

THE QUEEN IS DEAD med THE SMITHS


Kommentarer
Postat av: agnes

som svar på din fråga, jag sökte på bloggar i stockholm, klickade runt lite och hittade dig! väldigt random. men kul! trodde knappt att det fanns någons om bloggade om annat än mode eller liknande. haha, säger detsamma, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback