Dagens tips fran Rickard!

Min kare kamat Rickard ar, som jag informerade er om tidigare idag, pa besok idenna varldsmetropol. Han har oturligt nog berikats med en synnerligen synlig rod lysdiod pa sin nasa. En pojkes enda effektiva botemedel mot denna djavulens pafund ar som vi alla vet Clerasils Cover Stick. Sa till tipset:

Jag sager: Kor du "smeta-pa-och-sprid-ut-med-fingret"-tekniken?
Rickard sager: Alla vet att den ar den basta.

Min blogg har harmed lika grymma skonhetstips som Isabella Lowengrip.

Dagens lat ar fortfarande samma.


Kommentarer
Postat av: Moa

Pojkarpojkarpojkar, nummer 1:
Tvätta aldrig ansiktet med tvål, köp en speciell ansiktstvål som inte torkar ut huden.
2: Clearasil är skit. Släng och gå på apoteket och köp något annat som verkligen fungerar.
3: Med hänvisning till (2), köp ett annat täckstift, något som täcker bättre och inte gör att man ser ut att lida av pigmentförändringar.

Det var Dr. M's skönhetstips! Good luck.

Postat av: Gunnarrrrrrrrgh

Haha, jo jag ska saga det till rickard. jag maste till min stora forvaning saga att jag faktiskt foljer dr. m's skonhetstips utan att ha blivit upplyst av denna sk "lakare".. mmm... alla vet att dr isabella lowengrip ar battre... mmm.

2007-11-11 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback