and lucio is my middle name

Lovers, jag ar nu officiellt olaglig. Eller nej. Men snart ar ja det. Jag har kopt ett falskleg, eller en "souvenir" som sidan sa fint beskriver det. Mouaha. Adam Harris is my name, efter att ha funderat namn som Padraig Smith, Adam Stephensson och Peter Doherty. Jag har forovrigt gjort en "Best of Sweden" skiva till pojken som lanade mig Libertinesboken. Men det kanns som om jag har glomt nagot jatteviktigt och bra band. Nan kan val namedroppa lite band som kommentar, sa far jag val se vad som hander.

Idag har jag varit sa javla otaggad pa allt som har haft med nagonting att gora och da gar ju allting naturligtvis fel. Fan.

Nej, nog om mig nu, ga och lev era liv for en gang skull, datanordar!


Som en hyllning till "Best of Sweden" plattan sa ar


Dagens Lat  WHEN WE WERE WINNING med BRODER DANIEL

Fan vad bra den ar.


Kommentarer
Postat av: Moa

KOM PÅ NU!
The Radio Dept. för fasen. Men jag antar att du redan inkluderat dem?

Postat av: Gunnar

FUCCCCCKKKKKKKK. Jag visssste att jag hade glomt nagot!

2007-11-07 @ 19:00:50
Postat av: Moa

BAH! Vadfasen!

2007-11-07 @ 23:10:22
URL: http://moamatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback