Pantomime

Lovers!

Jag har just kommit hem fran en pantomime. Som vi alla vet ar en pantomime ett julspel och ett valdigt lojligt sadant. Hela grejen gar ut att ett par kisar ar uppkladda som bonor ett par kvinnor som man, sen spelar de upp en gammal hederlig barnhistoria, t.ex. Askungen eller Jack och Bonstjalken. Sedan maste man bua sa fort den onda liraren kommer in pa scen, hurra sa fort hjalten kommer in, svara "He's behind you", nar ngn fragar var nagon annar ar och sa fort ngn yttrar orden "Oh no, I didn't", sa maste man svara "Oh yes you did". Slang in ett par daliga musikalnummer och din pantomime ar komplett.

Med andra ord, det var inte med nagra hoga forhoppningar jag akte till Milton Keynes for att se Aladdin.
Men fan vad mkt kred skadisarna ska ha, de improviserade bort den lama handlingen och gjorde skadespelet sevart, sa javla otippat verkligen. De lyckades slanga in en Leighton Buzzard-diss ocksa och sant uppskattas ju alltid, "Bad quality and thick at the top", var tydligen likheten mellan Leighton Buzzard och en av drag-mannens klanningar. Fraga mig inte varfor LB ar thick at the top, men det ar sakert jattebra.


Annat som kanske kan vara lite lasvart ar att jag i skrivande stund har rakt har pa huvudet, mitt har blev plattat idag pa drama-genrepet, jag har fortfarande inte bestamt mig om jag gillar det eller inte. Men jag kanner typ inte igen mig nar jag ser mig sjalv i spegeln, sa mycket kan jag saga, en bild eller tva lar nog slinka upp pa facebook.


Forovrigt sa sag jag Radiohead live pa Mtv2 nyss, fy saaaatan vad bra. Med anlednign av detta sa ar dagens lat


IDIOTEQUE med RADIOHEAD


Kommentarer
Postat av: Patte P

Så gud ut som Di Leva ? som när ester plattade ditt hår med strykjärn

2007-12-14 @ 12:26:36
Postat av: Gunnar

Inte alls faktiskt, en liten besvikelse, lite mer sangaren i the horrors, nar jag hade jobbat lite pa det. Men forst sag det bara javligt konstigt ut. Jag foredrar dileva.

2007-12-14 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback