Jag skulle kunna döpa det här inlagget till "Borta bra men hemma bäst", "Home sweet home" eller ngt annat drygt, men ICKE

Vad än rubriken antyder, så är jag iaf hemma. Det är naturligtvis väldigt trevligt, även om jag saknar en del saker. Hursomhelst, idag har jag repat med The Cranks, världens bästa band och lekt lite med Josephine, det var party som fan.

I övrigt kan jag bara meddela er alla om hur otroligt irriterande det är att helt plötsligt ha åäö på sitt tangentbord. Jag har inte vant tillbaka mig än. Jag har hört någonstans att det tar dubbelt så långt tid att vänja sig tillbaka med någonting som det tar att vänja sig vid något. I så fall väntar 4 irriterande veckor för min del.

Annat (o)läsvärt är att mitt MSN inte fungerar. Det vill verkligen inte fungera och det gör mig galen. Sen blir jag galen på mig sjalv för att jag blir galen på att inte ha MSN, jag menar, hur lite liv har jag egentligen!? En sak som är bra med min dator är iaf att den är relativt snabb. Eller nej, den är seg som Sören, men efter att ha levt med en Windows 2000 i tre månader så är det värsta superdatorn.

Jag slog nyss på den svenska televisionen och kom på att jag inte har MTv 2, så dåligt jag mådde då. Nästan som när jag upptäckte att det inte var någon chokladbit bakom lucka nummer 14 i min chokladkalender, men inte riktigt. Hursomhelst, MTv 2 är grymt och jag saknar det.

Hade väl egentligen ingenting viktigt att äga idag, har sällan det, men det är ändå min jävla blogg.

Dagens låt ar TAXIDRIVER med MY DARLING YOU!

Kommentarer
Postat av: josephine

jag var väldigt party också :) oerhört pigg!

2007-12-17 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback