How do you know when its kicked in? I'M THE KING OF THE WORLD!

Hi lovers,

Eftersom jag vet att ni alla sitter och torstar efter ointressant fakta om mitt liv, sa kan jag meddela er att jag har just gjort klart en film for amnet Life in the UK. Den rakade handla om musik och har ni jattetur, sa kanske jag langar upp den pa youtube, vi far se hur det blir med den saken. Jag tanker inte beskriva helgen, ni skulle fa for er att jag bara ar en alkoholberoende fjortis och da skulle ni fa helt ratt och det vill jag ju inte unna er, fattar ni val.

Idag sag jag Almost Famous for 234e gangen i ordningen, med anledning av detta sa ar

Dagens lat TINY DANCER med ELTON JOHN


Kommentarer
Postat av: josephine

almost famous är bra, även för 234:e gången!

2007-12-02 @ 18:21:03
Postat av: Moa

editors, bloc party, editors, bloc party...

Postat av: Gunnar

Jooosephine: Abso
Moooa: Vafan?

2007-12-05 @ 20:39:18
Postat av: Jonas

Den laten ar javligt bra faktiskt

2007-12-06 @ 00:04:16
Postat av: Moa

Inte alls vafan?
"Den rakade handla om musik"
VÄRD engelsk musik = Editors & Bloc Party

2007-12-06 @ 18:26:39
URL: http://moamatilda.blogspot.com
Postat av: Gunnar

du kunde ju itne ge en liiite mer detaljerad beskrivning innan? :) Jag namner faktiskt inte editors i hela filmen, bloc party ar avslutningsmusiken daremot!

2007-12-06 @ 19:33:20
Postat av: Jonas

Jag har hort ett engelkt band som ar sjukt grymma, The Cranks tror jag dom heter. Dom har sina rotter i Sverige med dom ar typ halv-engelska....

2007-12-08 @ 02:34:45
Postat av: Moa

Gunnar vadfan, inget Editors, nu blir det bakläxa för dig när du kommer hem!

2007-12-09 @ 13:57:09
URL: http://moamatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback