En sista gang bara

Nu sitter jag har, for sista gangen i Leighton Buzzard. Jag tankte skriva en "for sista gangen har jag.." lista och jag gjorde det ocksa, men den blev ratt trakig, sa jag skiter i den. Jag kan iaf konstatera att det kanns konstigt, pa ett satt kanns det tomt trakigt och trakigt att lamna allt det har, alla sma Engelska kamrater, skolan med alla grymma larare och framforallt min vardfamilj. Men det ska bli sa javla skont att komma hem till allt.
Som en valdigt kort sammanfattning (ni kanske far en langre sen) sa vill jag saga att det har varit bra. Valdigt bra. Inte de 3 basta manaderna i mitt liv, men valdigt bra. Jag ar nojd. Jag sa att jag tog bort min "for sista gangen har jag.."-lista, men jag beholl en annan.

For nast sista gangen har jag...

- Upplevt allt Leighton Buzzard kan erbjuda kvallstid
- Frusit pa Heath Road
- Kommit for sent hem
- Tank att det vore gott med en Fish and Chips pa vagen hem, men upptackt, till min stora forskrackelse, att det har varit stangt
- Blivit sa full sa att jag inte vet vart jag ar nagonstans.

Ikvall hander det igen, LOVERS

Dagens lat ar GOD SAVE THE QUEEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback