Donkenpunkare

Jag hängde lite på McDonalds igår. Allting var utmärkt, milkshaken vara inte för kall, MacFeasten var precis så mustig som man vill ha den. När jag, Jonas och Gustaf hade slagit oss ner, så ser jag någonting ta sig ner för den lilla trappan som skiljer två avdelningar utav sittplatserna åt. Är det en Stålmannen, är det Catwoman eller har man så tur att man får se en livs levande Paris Hilton? Nej, ner för dessa fyra trappsteg går en livs levande punkare. Med grön moikan, läderjacka med anti-usabadges och nitar, rejäla kängor och trasiga jeans. Jag tänkte efter en sekund eller två, sen blev jag nästan lite arg. Jag menar, om man vill ha anti-kapitalist-pins på sig, inga problem, men då ska man fan inte käka på McDonalds. Maken till dubbelmoral har jag aldrig skådat. Som att David Brower skulle ha en fet minkpäls på sig, eller som att Carolina Gynning skulle säga något smart, helt otänkbart.

Dagens Låt är LA MER med CHARLES TRENET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback